سایت علم ناب

کافی نتی کامل برای تمام مردم ایران زمین.پشتیبانی: همه روزه از ساعت 8 صبح تا 10 شب. از طریق تلگرام پاسخگو هستیم. در صورت نیاز تماس بگیرید: 09380256574

اطمینان نماد اعتماد

اطلاعیه فروشگاه

به سایت علم ناب خوش آمدید. مدیریت سایت با شماره 09380256574 از 8 صبح تا 10 شب پاسخگوی شما عزیزان است. به دلیل دسترسی نداشتن به صاحبان برخی از فایل ها، در صورتی که صاحب یک فایل یا فایل هایی از این فروشگاه هستید و از اینکه فایلتان در این سایت قرار دارد، ناراضی هستید، عنوان فایل را به شماره فوق، ارسال کنید تا در اسرع وقت، فایل مورد نظرتان حذف شود. چنانچه فایلی را خریداری کردید و از آن رضایت نداشتید، اطلاع دهید تا همان لحظه وجهتان برگشت داده شود. با تشکر

دانلود پاورپوینت در مورد ارزشیابی ..

دانلود پاورپوینت در مورد ارزشیابی ..

دانلود پاورپوینت در مورد ارزشیابی

فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 168

 

 

 

 

  • مستندات قانونی ارزشیابی توصیفی:
  • رای شماره 674مورخ81/2/5بررسی ومطالعه پیشنهادات شورایعالی درخصوص اصلاح نظام ارزشیابی دوره ابتدایی.
  • رای شماره 679مورخ818/3
  • رأی شماره 710مورخ83/6/3
  • رأی شماره737مورخ85/7/5
  • طبق آرای فوق طرح ارزشیابی توصیفی ازسال 82-81به مدت 5سال بصورت آزمایشی به اجرادرآمد.
  • درمورخ82/6/13دستورالعمل ارزشیابی توصیفی بامصوبه جلسه کمسیون معین شورایعالی آ.پ به تصویب رسید.
  • استمراراجرای برنامه ارزشیابی توصیفی کیفی:
  • ماده واحده:شورایعالی آ.پ مقرر می دارد:برنامۀ ارزشیابی توصیفی- کیفی رادردوره ابتدایی ازسال تحصیلی 88- 87 در مدارس کشور با رعایت موارد زیر اجرا شود:
  • 1-بااجرای تدریجی این طرح طی5سال ازسال تحصیلی آینده به ترتیب ،ابتدا ازپایه اول ودرسنوات بعدی سایرپایه هارا تحت پوشش قراردهد.
  • پایه های چهارم وپنجم که تا کنون مجری طرح بوده اند به ترتیب از سال تحصیلی آینده مشمل اجرای آن خواهند بود پژوهشگاه مطالعات آ.پ موظف است ضمن ارسال نتایج اجرای طرح در پایه های چهارم و پنجم پیشنهادات لازم رابرای اصلاح به شواریعالی عرضه کند.
  • تجارب بدست آمده ازسایر ملل:
  • دراکثر کشورهای جهان ارتقای دانش آموزان دورۀ ابتدایی تا پایه سوم بدون تکرار واتوماتیک است. کشورهای توسعه یافته دردورۀابتدایی برای ارزشیابی دانش آموزان ازروشهای کیفی استفاده می نمایند. (چین ،ژاپن ،استرالیا ،آلمان ،کانادا و...) وتعداد محدودی ازکشورهای جهان ازشیوه های کمی صرف درارزشیابی استفاده می کنند.
  • 2 سؤال:
    1-
    تعریف ارزشیابی چیست؟
    2-
    ارزشیابی های آموزشی از لحاظ هدف و زمان اجرا به چند دسته تقسیم می شوند؟
  • تعریف ارزشیابی:
  • فراینــد نظامدار(سیستماتیک)برای جمع آوری،تحلیل، و تفسیر اطلاعات گفته می شود به این منظورکه تعیین شود آیا هــدف های مورد نظر تحقق یافته اند یا در حال تحقق یافتن هستند و به چه میزان . (گی 1977به نقل از دکتر علی اکبر سیف)


پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
pmd49_1293308_1828.zip8.2 MB