سایت علم ناب

کافی نتی کامل برای تمام مردم ایران زمین.پشتیبانی: همه روزه از ساعت 8 صبح تا 10 شب. از طریق تلگرام پاسخگو هستیم. در صورت نیاز تماس بگیرید: 09380256574

اطمینان نماد اعتماد

اطلاعیه فروشگاه

به سایت علم ناب خوش آمدید. مدیریت سایت با شماره 09380256574 از 8 صبح تا 10 شب پاسخگوی شما عزیزان است. به دلیل دسترسی نداشتن به صاحبان برخی از فایل ها، در صورتی که صاحب یک فایل یا فایل هایی از این فروشگاه هستید و از اینکه فایلتان در این سایت قرار دارد، ناراضی هستید، عنوان فایل را به شماره فوق، ارسال کنید تا در اسرع وقت، فایل مورد نظرتان حذف شود. چنانچه فایلی را خریداری کردید و از آن رضایت نداشتید، اطلاع دهید تا همان لحظه وجهتان برگشت داده شود. با تشکر

دانلود کارورزی4 شیمی ..

دانلود کارورزی4 شیمی ..

کارورزی4 شیمی

فرمت فایل:  ورد

تعداد صفحات: 20

 

 

 

 

انجام گروه بندی در آموزش شیمی بسیار اهمیت دارد گرچه ممکن است گروه بندی وقت زیادی بگیرد و در کلاس همهمه ایجاد کند اما دستاورد های خوبی هم دارد و ان این که دانش آموزان خودشان به کشف موضوع می پردازند علاوه بر این گروه بندی ها و کلا کارهای مشورتی از این قبیل باعث هم افزایی خواهد شد چون بچه بر سر نظرات هم بحث میکنند. این بدان معناست که اگر دانش آموزی مسئله ای را نفهمیده هم گروهی او که درسش بهتر است می تواند موضوع را برای او توضیح دهد بنابراین با این کار از دو موتور برای یادگیری دانش آموز استفاده کرده ایم یکی معلم و یکی از هم گروهی های دیگر او. با تدابیری می توان کاری کرد که اتلاف وقت هم کم تر شود اگر در همان جلسه اول گروه بندی را انجام دهیم دیگر لازم نیست هر جلسه وقتمان را برای این کار تلف کنیم باید در نظر داشته باشیم در چینش گروه ها اصل تساوی داشتن رعایت شود یعنی حتما دانش آموزان زرنگ و متوسط و ضعیف به طور مساوی بین گروه ها تقسیم شوند تا یک گروه خیلی قوی و یک گروه خیلی ضعیف نشود

استفاده دیگیری که از گروه بندی ها می توان پس پایان تدریس تمرین هایی در اختیار گروه  قرار دهیم که با کمک هم آن ها را حل کنند تا اگر کسی نفهمیده هم گروهی هایش برایش توضیح دهند.

علاوه بر این هنگامی که می خواهیم موضوعی را خود دانش آموزان کشف کنند باید به گروه ها فرصت بدهیم که در گروه هایشان با هم مشورت کنند؛ سپس فرضیه هر گروه توسط نماینده گروه بیان می شود یک نفر را هم مامور می کنیم که نظرات را پای تخته بنویسد سپس درباره درستی یا نادرستی هر فرضیه با هم بحث می کنیم و فرضیه های غلط را یک به یک رد می کنیم تا به فرضیه درست برسیم.

 

 

پرسش‌هایی که باید به آن پاسخ دهم:

 

1)اهمیت گروه بندی دانش آموزان در آموزش در شیمی چقدر است؟

2)در چه مباحثی از شیمی می توان از گروه بندی استفاده کرد؟

3)گروه بندی ها باید بر چه اساس باشد؟

 



پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 4,000 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
ravesh49_1326470_9062.zip1.3 MB