سایت علم ناب

کافی نتی کامل برای تمام مردم ایران زمین.پشتیبانی: همه روزه از ساعت 8 صبح تا 10 شب. از طریق تلگرام پاسخگو هستیم. در صورت نیاز تماس بگیرید: 09380256574

اطمینان نماد اعتماد

اطلاعیه فروشگاه

به سایت علم ناب خوش آمدید. مدیریت سایت با شماره 09380256574 از 8 صبح تا 10 شب پاسخگوی شما عزیزان است. به دلیل دسترسی نداشتن به صاحبان برخی از فایل ها، در صورتی که صاحب یک فایل یا فایل هایی از این فروشگاه هستید و از اینکه فایلتان در این سایت قرار دارد، ناراضی هستید، عنوان فایل را به شماره فوق، ارسال کنید تا در اسرع وقت، فایل مورد نظرتان حذف شود. چنانچه فایلی را خریداری کردید و از آن رضایت نداشتید، اطلاع دهید تا همان لحظه وجهتان برگشت داده شود. با تشکر

دانلود گزارش کارآموزی سالن دستگاه مرکز تلفن خاتم الانبياء ..

 

 

دانلود گزارش کارآموزی سالن دستگاه مرکز تلفن خاتم الانبياء

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 23

 

 

 

 

فهرست:

مقدمه

طرح بندی مرکز

اطاق MDF

سالن PCM

سالن تغذیه

اطاق کابل

سالن سوئيچ

کلیات سیستم سوئیچ

سالن تجهیزات

سیستم BAM

پردازش مکالمه

تجهيزات سالن

جايگاه کاری

اطلاعات

مشترکین معمولی

مشترکین تلفن همگانی

سرویس ویژه

خط

ترانک

انواع ترانک

کاربرد ترانک

سیگنالینگ

کارهای روزانه ثابت

تعویض پکیج

 تغییر log سیستم

ارسال کنتورهای همگانی و خدماتی

تکمیل و تنظیم دفاتر گزارش

 کارهای روزانه احتمالی

مواردی که طی نامه از مراجع بالاتر ارسال می گردد

مواردی که از طریق طرح جامع ارسال می گردد

کارهای ماهيانه

کارهای دو ماهه

ASR & PBX

ترافيك سنجي

ترافیک ابتدائی

ترافیک انتهائی

مراحل كار با نرم افزار ترافيك سنجي مراكز C&C08

ترافيك سنجي مراكز C&C08 جهت مشتركين پرترافيك

ترافيك سنجي مراكز C&C08 جهت يك كد خاص مثل  

اختصارات

فهرست منابع و مآخذ

 

 

مقدمه

امروزه در همه کشورهای جهان  مخابرات ، ارتباطات و انتقال اطلاعات در حال پیشرفت و گسترش است و هر روز فناوری جدیدی روی کار می آید. در ایران نیز بدلیل احتیاج بیش از پیش مردم ، سازمانها و وزارتخانه ها مختلف به وسایل ارتباطی ، سعی در پیشرفت هرچه بیشتر وجود دارد.

به لحاظ اشتغال ، توسعه و رواج ICT موجب پیدایش مشاغل جدید با کیفیتی نو و برتر می شود.

امروزه شبکه های دیگری بالاتر از شبکه محلی قرار می گیرند که امکان سرویس دهی به تمام مشترکین در تمامی نقاط جهان را فراهم می سازد (IN,NGN,…)

مهمترین و حساس ترین بخش در یک مرکز تلفن ، سالن دستگاه مرکز می باشد که هسته اصلی مرکز می باشد زیرا تمامی ارتباطات از آنجا شکل میگیرد . بعنوان مثال هنگامی که شما گوشی تلفن خود را برمی دارید صدای بوق (Dial Tone) میشنوید و بعد از آن میتوانید شماره گیری کنید برای همین بوق ساده در هنگام برداشتن تلفن تعداد زیادی سیگنال بین گوشی تلفن شما و مرکز انتقال می یابد که به شما امکان شماره گیری می دهد.

یک مرکز تلفن بطور کلی شامل سالن دستگاه ، سالن ام دی اف ، سالن پی سی ام ، اتاق کابل ، اتاق نیرو ، باتری و دیزل می باشد و روال کلی برقراری ارتباط به شکل زیر است :

سالن دستگاه وظیفه سوئچینگ و برقراری ارتباط بین مشترکین را بعهده دارد که بعد از سالن دستگاه ارتباط از طریق سالن ام دی اف با اتاق کابل برقرار می گردد و از آنجا به کافو های خارج از مرکز ، سپس به پست های درب منازل و شرکتها و ازآنجا به مشترکین و بالعکس.

بعلت پیچیدگی بخشهای مختلف ارتباطات در سالن دستگاه در این گزارش سعی بر این شده است که از جزئیات در مورد سوئیچ این مرکز خودداری شده و بیشتر به کلیات بخشهای مختلف سالن وکارهای انجامی روزانه و ماهیانه توسط کارشناسان سوئیچ بپردازم.

این مرکز دارای 40000 شماره تلفن میباشد که از این تعداد 5000 شماره آن مربوط به کافوهای نوری می باشد و باقیمانده شماره های اصلی سوئیچ می باشد که نگهداری این دو بخش بعهده پرسنل مختلف است.





پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 3,500 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
kar1015_1393585_5345.zip108.7k